دسته‌بندی بی‌نهایت صوتی
نصب طاقچه

شرایط عمومی استفاده از طاقچه

شما اینجا هستید
زمان تخمینی مطالعه: 1 دقیقه

۱. حداکثر با سه دستگاه می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید. در صورت نیاز به اضافه‌کردن دستگاه جدید، برای حذف یکی از سه دستگاه قبلی، ایمیلی به واحد پشتیبانی ارسال کنید. همکاران ما شما را راهنمایی می‌کنند.

۲. می‌توانید کتاب‌هایی را که به آنها دسترسی دارید، زمانی که آنلاین هستید دانلود کرده، به کتابخانهٔ شخصی‌تان اضافه کنید. پس از آن بدون نیاز به اینترنت می‌توانید کتاب‌های دانلودشده را مطالعه کنید. همچنین در نسخۀ تحت وب، می‌توانید با استفاده از مرورگر خود کتاب‌هایتان را به‌صورت آنلاین در سایت طاقچه مطالعه کنید.

۳. کتاب‌هایی که با طاقچه خریده‌اید، برای همیشه در آرشیو حساب کاربری شما باقی می‌ماند.

۴. از کتاب‌هایی که با طاقچه خریده‌اید، فقط در اپلیکیشن‌های کتابخوان طاقچه می‌توانید استفاده کنید.

۵. اپلیکیشن طاقچه تحت نسخه‌هایی از سیستم عامل‌های ویندوز، اندروید، آی‌او‌اس و روی دستگاه‌هایی که همچنان توسط شرکت سازندۀ آن پشتیبانی می‌شود، در دسترس است؛ اما به هر دلیلی، از جمله تحریم‌ها، ممکن است اپلیکیشن طاقچه در برخی سیستم عامل‌ها از دسترس خارج شود.

۶. کاربران به‌هیچ‌وجه حق تعدیل، فروش، انتشار، انتقال یا بازتولید محتواهای عرضه‌شده بر طاقچه را چه به‌صورت جزئی و چه کلی ندارند.

۷. پس از پرداخت یا شارژ کیف پول، امکان بازگرداندن وجه به حساب شما فراهم نیست؛ بنابراین لازم است قبل از خرید، با مطالعهٔ نسخۀ نمونۀ کتاب، از تصمیم خود برای خرید کتاب مطمئن شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مفید نبود 0
Views: 630