دسته‌بندی بی‌نهایت صوتی
نصب طاقچه

چگونه با استفاده از کیف پول خرید کنم؟

شما اینجا هستید
زمان تخمینی مطالعه: 1 دقیقه

۱. در اپلیکیشن یا سایت طاقچه به حسابی وارد شو که کیف پولش را شارژ کرده‌ای.

راهنمایی درمورد سایت: در نوار بالای سایت، روی کلمۀ «ورود» بزن و با توجه به توضیحات و گزینه‌های صفحۀ جدید، پیش برو.

یادآوری مهم: گاهی پیش می‌آید که با دو شماره یا ایمیل مختلف در طاقچه حساب داری و فراموش کرده‌ای. برای ورود، لازم است دقیقاً از همان ایمیل یا شماره‌تلفنی استفاده کنی که با آن در طاقچه ثبت‌نام کرده‌ای و می‌خواهی از کیف پول آن استفاده کنی. اعتبار کیف پول هر حساب، از دیگری جداست. پس اگر کیف پول یک حساب را شارژ کنی و بعداً با شماره یا ایمیل دیگرت وارد شوی، نمی‌توانی از کیف پول آن حساب قبلی استفاده کنی.

۲. روی تصویر جلد یا عنوان کتاب دلخواهت بزن تا به صفحۀ مخصوص آن کتاب بروی.

راهنمایی: می‌توانی در صفحۀ «جست‌وجو» دنبال کتاب دلخواهت بگردی. همچنین می‌توانی در صفحۀ «خانه»، از بین پیشنهادهای ما کتابی انتخاب کنی. برای رفتن به «خانه» یا «جست‌وجو»، روی همین کلمات در پایین صفحۀ اپلیکیشن طاقچه بزن.

۳. در صفحۀ کتاب دلخواهت، روی دکمۀ «خرید» بزن.

راهنمایی: در اولین باری که فرایند خرید را طی می‌کنی، توضیحات و مقرراتی دربارۀ خرید کتاب از طاقچه نمایش داده می‌شود. این توضیحات را با دقت بخوان. بعد برای تأیید این‌که آن را خوانده‌ای، روی دکمۀ «متوجه شدم» بزن.

۴. اگر کد تخفیف یا هدیه داری، می‌توانی آن را وارد کنی. برای اعمال تخفیف حتماً باید کلید «ثبت کد» را بزنی.

۵. اگر کیف پول طاقچه‌ات اعتبار کافی داشته باشد، دکمۀ «پرداخت از کیف پول طاقچه» نمایش داده می‌شود. آن را انتخاب کن. پرداخت به‌شکل خودکار انجام می‌شود و می‌توانی به‌راحتی کتاب را دانلود کنی.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مفید نبود 15
Views: 1201