دسته‌بندی بی‌نهایت صوتی
نصب طاقچه

 مجوزهای جمع‌آوری اطلاعات

شما اینجا هستید
زمان تخمینی مطالعه: 1 دقیقه

۱. هنگامی‌که اپلیکیشن طاقچه را نصب یا استفاده کنید، نرم‌افزار از شما اجازه می‌گیرد که اطلاعات زیر را به‌صورت ناشناس از شما دریافت کند:

نوع دستگاهی که طاقچه در آن استفاده می‌شود؛ زبان و نوع سیستم عامل دستگاه؛ شناسۀ اندروید و شناسۀ تبلیغاتی اندروید ویژۀ دستگاه شما (در دستگاه‌های مبتنی بر اندروید)؛ جست‌وجوهایی که در وب‌سایت و اپلیکیشن طاقچه انجام داده‌اید و نتایجی که انتخاب کرده‌اید؛ مدت و بازه‌های زمانی استفادۀ شما از طاقچه؛ اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور، شامل نوع شبکه، نسخه و نوع مرورگری که استفاده کرده‌اید.

۲. اطلاعات فوق در حد ضرورت جمع‌آوری می‌شوند و به‌نحوی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به‌طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند. استفاده از این اطلاعات برای مقاصدی از این دست است: بررسی علت گزارش خطا و بهبود اشکالات سیستمی؛ بهبود تجربۀ کاربر در هنگام استفاده از وب‌سایت و اپلیکیشن طاقچه؛ تحقیقات بازاریابی؛ عرضۀ خدمات یا پیشنهاد خرید مرتبط‌تر به کاربران.

این اطلاعات تنها توسط طاقچه یا نمایش به خود کاربر استفاده می‌شود و در اختیار شریک تجاری دیگری قرار نمی‌گیرد.

۳. در صورت بروز وقفه (Crashes) در عملکرد نرم‌افزار طاقچه، اطلاعات زیر جهت بررسی علت بروز وقفه و رفع خطا جمع‌آوری می‌شود:

وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاهی که طاقچه در آن استفاده می‌شود؛ میزان کل رَم (RAM) دستگاه و مقدار فضای پُر آن در هنگام بروز وقفه؛ روز و ساعت رخدادهای مربوط به وقفه در دستگاه؛ خاموش یا روشن بودن شبکۀ بی‌سیم دستگاه؛ خاموش یا روشن بودن شبکۀ داده (دیتا) در دستگاه؛ خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ دستگاه.

۴. اگر از نسخۀ وب طاقچه استفاده کنید، اطلاعات ذکر شده توسط کوکی (cookie) جمع‌آوری می‌شود. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیرۀ بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید.

راهنمایی: خواندن مقررات مربوط به حریم شخصی و استفاده از اطلاعات شخصی هم می‌تواند مفید باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مفید نبود 0
Views: 141