دسته‌بندی بی‌نهایت صوتی
نصب طاقچه

شرایط استفاده از طاقچه بی‌نهایت

شما اینجا هستید
زمان تخمینی مطالعه: 1 دقیقه

با رعایت شرایط زیر، پس از عضویت در طاقچه بی‌نهایت، به تمام کتاب‌های این بخش دسترسی دارید. بخشی از هزینه‌ای که به عنوان حق اشتراک می‌پردازید، به ناشر پرداخت می‌شود. میزان پرداخت به ناشر را براساس زمان مطالعهٔ کتاب‌ها محاسبه می‌کنیم. بنابراین هرچقدر بیشتر مطالعه کنید، صاحبان حقوق مادی کتاب درآمد بیشتری کسب می‌کنند.

به همین دلیل قوانین زیر را برقرار کرده‌ایم تا بتوانیم حق صاحبان امتیاز را رعایت کنیم:

۱. برای هر کاربر، در هر زمان فقط یک کتاب در وضعیت «درحال خواندن» قرار می‌گیرد و با برداشتن کتاب جدیدی از طاقچه بی‌نهایت، فایل کتاب قبلی از دستگاه کاربر حذف می‌شود تا کتاب جدید در وضعیتِ «درحال خواندن» قرار بگیرد.

۲. در حالت آفلاین، فقط به آخرین کتابی که در وضعیتِ «درحال خواندن» است، دسترسی دارید. برای خواندن کتاب‌های دیگر، باید دوباره به اینترنت وصل شوید.

۳. در هر ۲۴ ساعت، می‌توانید تا ۳۰ کتاب از کتابخانۀ بی‌نهایت امانت بگیرید.

۴. پس از اتمام عضویت، به کتاب‌هایی که امانت گرفته‌اید، دسترسی رایگان ندارید؛ اما این کتاب‌ها از کتابخانۀ شما حذف نمی‌شوند.

۵. هر کاربر در هر زمان فقط می‌تواند تا دو سال زمان اشتراک فعال داشته باشد.

۶. کتاب‌های طاقچه بی‌نهایت کتاب‌هایی هستند که با اجازۀ ناشر به‌صورت اشتراکی در دسترس قرار گرفته‌اند و شما در طول دورۀ اشتراک خود می‌توانید آنها را دریافت کنید. ما پیوسته در تلاشیم که ناشران کتاب‌های جدیدی به کتابخانۀ بی‌نهایت اضافه کنند؛ اما در هر زمانی ممکن است بنابر تصمیم و صلاحدید ناشر، بعضی از کتاب‌ها از دسترسی اشتراکی حذف شوند. کاربر در برابر حذف شدن یک یا چند کتاب از طرح اشتراک بی‌نهایت محق نیست؛ زیرا هزینۀ عضویت برای دسترسی به انبوهی از کتاب‌هاست، نه برای دسترسی به یک یا چند کتاب خاص.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مفید نبود 3
Views: 624