دسته‌بندی بی‌نهایت صوتی
نصب طاقچه

نحوۀ همکاری با طاقچه (ناشر / ناشرمؤلف)

شما اینجا هستید
زمان تخمینی مطالعه: 1 دقیقه

طاقچه تنها با ناشرانی که مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را داشته باشند، همکاری می‌کند.

ناشرمؤلف

با توجه به سیاست‌های جدید طاقچه، امکان ثبت اثر به عنوان ناشرمؤلف وجود ندارد و طاقچه تنها با ناشرانی که مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را داشته باشند، همکاری می‌کند.

بنابراین اگر شما مؤلف، مترجم و یا گردآورندهٔ اثری هستید و مایلید اثرتان را در طاقچه منتشر کنید، لازم است ابتدا با یکی از ناشران دارای مجوز قرارداد ببندید و اثر خود را از طریق آن ناشر به طاقچه ارائه دهید.

توجه داشته باشید که این ناشر باید شابک و مجوزهای لازم را برای کتاب شما بگیرد.

ناشر دارای مجوز

اگر انتشاراتی ثبت‌شده دارید، لطفاً از طریق شمارۀ تلگرام طاقچه (09036449333) درخواست همکاری خود را برای ما بفرستید. فرم اولیۀ اطلاعات تماس ناشر به‌همراه فرم لیست کتاب‌هایتان را برای شما می‌فرستیم تا پر کنید و برایمان بازبفرستید.

بعد از رسیدن فرم‌ها به دستمان، درخواست همکاری را بررسی می‌کنیم. در صورتی‌ که امکان همکاری و انتشار محتوا را داشته باشیم، قرارداد ناشران طاقچه را برای شما می‌فرستیم.

اگر در رابطه با قرارداد سؤالی داشتید، از طریق راه‌های ارتباطی‌ای که در سایت طاقچه آمده پاسخگوی شما خواهیم بود. بعد از رفع ابهام در صورت توافق، لطفاً قرارداد را در دو نسخه پرینت بگیرید و بعد از تکمیل اطلاعات و مهر و امضا، هر دو نسخه را به آدرس طاقچه ارسال بفرمایید. یک نسخه از طرف ما بعد از امضا به شما بازگردانده خواهد شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مفید نبود 29
Views: 3593